Naprapat i Göteborg

En naprapat kan behandla all typ av smärta som kommer från muskulatur eller led. Vi jobbar främst med våra händer som verktyg och använder oss av olika manuella tekniker som t ex. massage, justering av ryggrad samt kroppens övriga leder, triggerpunktsbehandling av muskler.

Naprapat Göteborg

Söker du Naprapat Göteborg? Du hittar oss i centralt, bara ett stenkast från Götaplatsen, längst upp på Avenyn. Våra lokaler omfattar både en gymdel som ligger längst ut i lokalen och ett behandlingsrum längre in. Kommer du med bil så går det att parkera på gatan utanför och i parkeringshuset Lorensberg som ligger 40 meter bort. Med lokaltrafik så hoppar du av vid hållplatsen Berzeligatan – som ligger precis utanför lokalen.

Så här säger våra kunder om oss

Bra Naprapater i Göteborg

Letar du efter en bra naprapat i Göteborg? Kanske rentav den bästa naprapaten i Göteborg? Våra naprapater lyssnar på dig, bryr sig om dig och gör allt de kan för att hjälpa dig på bästa sätt. Som naprapat jobbar vi med hela kroppen och alla dess muskler och leder, men vi har alla ett lite extra stort intresse och ökad kunskap inom vissa områden. Se här vad våra naprapater har för expertis:

Anders Gullberg – Skrev sin C-uppsats om diagnostik av käk- och ansiktssmärta. Har ett extra stort intresse för allt som rör huvudet och nacken. Till exempel Nacke-, käk- och ansiktssmärta, huvudvärk, tinnitus och migrän. Har du problem med smärta eller funktionsnedsättning inom det området så är han rätt person att besöka.

Erika Larsson – Har vidareutbildat sig efter naprapatutbildningen inom graviditetsrelaterade besvär. Hon är Certifierad MammaMage-tränare och kan hjälpa dig som är gravid eller nybliven mamma med diverse olika besvär som hör till graviditeten och tiden efteråt. Har du frågor så hjälper hon mer än gärna till att besvara dem.

Våra naprapater i Göteborg har långerfarenhet

Som naprapat är man expert inom manuell medicin. Läs mer om de olika behandlingsmetoderna här.  Våra naprapater i Göteborg har lång erfarenhet från att jobba med muskler och leder – hos allt från unga till gamla och elitidrottare och glada motionärer till personer som inte är så fysiskt aktiva.

Din kropp är viktig. Hos oss kan du ta hand om den. Boka tid för massa naprapati, personlig träning och kostrådgivning.

Öppettider

Måndag—fredag: 07:00–19:00