Naprapat i Göteborg

En naprapat kan behandla all typ av smärta som kommer från muskulatur eller led. Vi jobbar främst med våra händer som verktyg och använder oss av olika manuella tekniker som t ex. massage, justering av ryggrad samt kroppens övriga leder, triggerpunktsbehandling av muskler.

Naprapat Göteborg

Söker du Naprapat i Göteborg? Du hittar oss  centralt, bara ett stenkast från Linnéplatsen och Järntorget. Kommer du med bil så går det att parkera längs Linnégatan utanför kliniken eller vid Hagabion ca 100 meter bort. Med lokaltrafik tar du dig enkelt hit från närmsta hållplatsen Prinsgatan. Du också promenera från Linnéplatsen eller Järntorget.

Så här säger våra kunder om oss

Bra Naprapater i Göteborg

Letar du efter en bra naprapat i Göteborg? Kanske rentav den bästa naprapaten i Göteborg? Våra naprapater lyssnar på dig, bryr sig om dig och gör allt de kan för att hjälpa dig på bästa sätt. Som naprapat jobbar vi med hela kroppen och alla dess muskler och leder, men vi har alla ett lite extra stort intresse och ökad kunskap inom vissa områden. Se här vad våra naprapater har för expertis:

Anders Gullberg – Skrev sin C-uppsats om diagnostik av käk- och ansiktssmärta. Har ett extra stort intresse för allt som rör huvudet och nacken. Till exempel Nacke-, käk- och ansiktssmärta, huvudvärk, tinnitus och migrän. Har du problem med smärta eller funktionsnedsättning inom det området så är han rätt person att besöka.

August Weinbach – Tack vare sin tidigare karriär inom byggbranschen har han en stor förståelse för hur fysisk påfrestning utmanar kroppen och hur man ska stärka upp den för att klara sig långsiktigt.
August har även en bakgrund inom funktionell fitness och lägger stort fokus på att hitta orsaken till smärtan och en balans mellan styrka, funktion och rörlighet.

Våra naprapater i Göteborg har långerfarenhet

Som naprapat är man expert inom manuell medicin. Läs mer om de olika behandlingsmetoderna här.  Våra naprapater i Göteborg har lång erfarenhet från att jobba med muskler och leder – hos allt från unga till gamla och elitidrottare och glada motionärer till personer som inte är så fysiskt aktiva.

Din kropp är viktig. Hos oss kan du ta hand om den. Boka tid så hjälper vi dig!

Öppettider

Måndag - fredag: 08:00 - 17:00